Proiecte

Oferta achizitie mobilier

DOCUMENTAŢIA

PENTRU ACHIZIŢIADE

 

 

Beneficiar:

SOCIETATEA NAŢIONALĂ DE CRUCE ROŞIE A ROMÂNIEI, FILIALA MARAMURES

Titlul proiectului POSDRU :

DEZVOLTAREA CAPITALULUI UMAN DIN COMUNA POIENILE DE SUB MUNTE

ID proiect POSDRU:

POSDRU/110/5,2/86824

Denumirea contractului de achiziţie:

Furnizare de bunuri

Obiectul contractului de achiziţie:

Mobilier birou

Cod CPV:

 

 


1. INFORMAŢII GENERALE

1.1. Beneficiarul achiziţie:

Denumire: Societatea Naţională de Cruce Roşie a României, filiala Maramures

Adresă: str. Pietrosului nr. 5, cod poştal: 430162, Localitate: Baia Mare, Ţara: România

Persoană de contact: Pop Mariana Dana

Telefon: 0262217168

E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Fax: 0262217168

 

1.2. Calendarul procedurii de atribuire

 

Data

Ora

Locaţia

Termenul limită de solicitare a clarificărilor

15,02,2012

16.00

str. Pietrosului nr. 5,

tel/fax 0262

Termenul limită de transmitere a clarificărilor

16,02,2012

16.00

 

Termenul limită de depunere a ofertelor

20,02,2012

16.00

str. Pietrosului nr. 5, Localitate: Baia Mare,

Data estimată pentru alegerea ofertei

24,02,2012

10.00

 

Data estimată pentru informarea ofertanţilor cu privire la rezultatul procedurii simplificate

28,02,2012

 

16.00

 

Data estimată pentru semnarea contractului

29,02,2012

 

 

 

Solicitările de clarificare se transmit înainte de data şi ora specificate în tabel prin intermediul faxului, prin poşta electronică sau prin poşta directă şa registratura beneficiarului.

Se interzice oricărui operator economic să stabilească întâlniri individuale cu beneficiarul achiziţiei în scopul de a obţine avantaje în legătură cu acest contract pe perioada procedurii de atribuire.

Orice ofertă primită după data şi ora limită de depunere a ofertelor sau altă adresă decât cea stabilită în solicitarea de oferte va fi respinsă.

 

2. OBIECTUL CONTRACTULUI DE ACHIZIŢIE

2.1. Denumirea contractului de achiziţie:

Titlu: Furnizare de bunuri

2.2. Descriere produse ce vor fi achiziţionate

Se vor achizitiona urmatoarele : birouri,dulapuri,scaune

. Descrierea obiectului contractului (specificaţiile tehnice) din documentatie ofertanti .

Bunurile achizitionate vor fi utilizate de lectorii implicati in echipa de proiect pentru sustinerea

cursurilor si desfasurarea activitatilor proiectului.

2.3. Denumire contract şi locaţia lucrării, locul de livrare sau prestare

(a) Lucrări □

(b) Produse

(c) Servicii

 

Execuţie

Proiectare şi execuţie □

Realizare prin orice mijloace

corespunzătoare cerinţelor

specificate de achizitor

Cumpărare

Leasing □

Închiriere □

Cumpărare în rate □

 

Categoria serviciului:

2A □

2B □

 

Principala locaţie a lucrării :

 

Principalul loc de livrare:

Baia Mare, ROMÂNIA

Principalul loc de prestare:

 

2.4. Durata contractului de achiziţie (durata serviciului )

1 luna de la data semnării contractului de ambele părţi

3. CRITERIUL DE ATRIBUIRE

Preţul cel mai scăzut ■

Oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic □

4. PREZENTAREA OFERTEI

4.1. Limba de redactare a ofertei

Limba română

4.2. Moneda în care este exprimat preţul ofertei

RON

4.3. Perioada de valabilitate a ofertei

Până la data de 30.03.2012

4.4. Modul de prezentare a ofertei

Ofertantul va prezenta o oferta financiară cu preţul ofertat.

4.5. Data limită de depunere a ofertelor

20,02,2012

4.6. Posibilitatea retragerii sau modificării ofertei

Oferta depusă poată fi retrasă sau modificată până la termenul limită de depunere a ofertelor

4.7. Deschiderea ofertelor

24,02,2012, ora 10.00, Baia Mare, str. Pietrosului nr.5

4.8. Informaţii referitoare la termenele pentru livrarea bunurilor

Prestarea bunurilor se va livra conform graficului anexat la contract

5. DESCRIEREA OBIECTULUI CONTRACTULUI (specificaţiile tehnice)

Denumirea produsului

UM

Cantitate

Descriere

Birou

Buc

4

Descriere: Mobila de birou este construita din pal melaminat. Este un model potrivit pentru birou care combina simplitatea cu eleganta. Dimensiunile acesteia pot fi modificate astfel incat sa se integreze perfect in camera dumneavoastra. De asemenea, mobilierul poate fi regasit in culorile dorite de dumneavoastra.

Dulap

Buc

4

700x330xh=1960 mm realizat din pal melaminat de 18 mm grosime prevazut cu spate din pfl melaminat de 4 mm grosime.
Dulapul are in partea de jos 2 usi cu un raft in interior si in partea de sus 2 rafturi fara usi.

Scaun

Buc

10

Cu schelet de aluminiu, spatar si sezut din plastic, imbracat cu material textil.

 

POP MARIANA DANA, MANAGER PROIECT

Oferta PC


DOCUMENTAŢIA

PENTRU ACHIZIŢIADE

 

 

Beneficiar:

SOCIETATEA NAŢIONALĂ DE CRUCE ROŞIE A ROMÂNIEI, FILIALA MARAMURES

Titlul proiectului POSDRU :

DEZVOLTAREA CAPITALULUI UMAN DIN COMUNA POIENILE DE SUB MUNTE

ID proiect POSDRU:

POSDRU/110/5,2/86824

Denumirea contractului de achiziţie:

Furnizare de bunuri

Obiectul contractului de achiziţie:

Achizitie Laptop, Multifuncionala, Videoproiector

Cod CPV:

 

 


1. INFORMAŢII GENERALE

1.1. Beneficiarul achiziţie:

Denumire: Societatea Naţională de Cruce Roşie a României, filiala Maramures

Adresă: str. Pietrosului nr. 5, cod poştal: 430162, Localitate: Baia Mare, Ţara: România

Persoană de contact: Pop Mariana Dana

Telefon: 0262217168

E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Fax: 0262217168

1.2. Calendarul procedurii de atribuire

 

Data

Ora

Locaţia

Termenul limită de solicitare a clarificărilor

15,02,2012

16.00

str. Pietrosului nr. 5,

tel/fax 0262

Termenul limită de transmitere a clarificărilor

16,02,2012

16.00

 

Termenul limită de depunere a ofertelor

20,02,2012

16.00

str. Pietrosului nr. 5, Localitate: Baia Mare,

Data estimată pentru alegerea ofertei

24,02,2012

10.00

 

Data estimată pentru informarea ofertanţilor cu privire la rezultatul procedurii simplificate

28,02,2012

 

16.00

 

Data estimată pentru semnarea contractului

29,02,2012

 

 

 

Solicitările de clarificare se transmit înainte de data şi ora specificate în tabel prin intermediul faxului, prin poşta electronică sau prin poşta directă şa registratura beneficiarului.

Se interzice oricărui operator economic să stabilească întâlniri individuale cu beneficiarul achiziţiei în scopul de a obţine avantaje în legătură cu acest contract pe perioada procedurii de atribuire.

Orice ofertă primită după data şi ora limită de depunere a ofertelor sau altă adresă decât cea stabilită în solicitarea de oferte va fi respinsă.

 

2. OBIECTUL CONTRACTULUI DE ACHIZIŢIE

2.1. Denumirea contractului de achiziţie:

Titlu: Furnizare de bunuri

2.2. Descriere produse ce vor fi achiziţionate

Se vor achizitiona urmatoarele : servicii de realizare pliante,fluturasi, afise. Descrierea obiectului contractului (specificaţiile tehnice) din documentatie ofertanti .

Bunurile achizitionate vor fi utilizate de lectorii implicati in echipa de proiect pentru sustinerea

cursurilor si desfasurarea activitatilor proiectului.

2.3. Denumire contract şi locaţia lucrării, locul de livrare sau prestare

(a) Lucrări □

(b) Produse

(c) Servicii

 

Execuţie

Proiectare şi execuţie □

Realizare prin orice mijloace

corespunzătoare cerinţelor

specificate de achizitor

Cumpărare

Leasing □

Închiriere □

Cumpărare în rate □

 

Categoria serviciului:

2A □

2B □

 

Principala locaţie a lucrării :

 

Principalul loc de livrare:

Baia Mare, ROMÂNIA

Principalul loc de prestare:

 

2.4. Durata contractului de achiziţie (durata serviciului )

1 luna de la data semnării contractului de ambele părţi

3. CRITERIUL DE ATRIBUIRE

Preţul cel mai scăzut ■

Oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic □

4. PREZENTAREA OFERTEI

4.1. Limba de redactare a ofertei

Limba română

4.2. Moneda în care este exprimat preţul ofertei

RON

4.3. Perioada de valabilitate a ofertei

Până la data de 29.02.2012

4.4. Modul de prezentare a ofertei

Ofertantul va prezenta o oferta financiară cu preţul ofertat.

4.5. Data limită de depunere a ofertelor

20,02,2012

4.6. Posibilitatea retragerii sau modificării ofertei

Oferta depusă poată fi retrasă sau modificată până la termenul limită de depunere a ofertelor

4.7. Deschiderea ofertelor

24,02,2012, ora 10.00, Baia Mare, str. Pietrosului nr.5

4.8. Informaţii referitoare la termenele pentru livrarea bunurilor

Prestarea bunurilor se va livra conform graficului anexat la contract

5. DESCRIEREA OBIECTULUI CONTRACTULUI (specificaţiile tehnice)

Denumirea produsului

UM

Cantitate

Descriere

Laptop

Buc

1

Processor: Intel® CoreTM i5-2410M 2.30GHz
RAM: 4GB DDR3 1333MHz
HDD: 640GB 5400rpm S-ATA
Video: nVidia GeForce GT 520MX 1024MB GDDR3
Screen: 15.6" LCD LED 1366x768px Anti-Reflective
Network: 10/100/1000, Wireless 802.11 b/g/n, BlueTooth
Battery: 6 cells

Ports:
1xHDMI
1xMicrophone
1xAudio Out
1xVGA
1xRJ-45 (Ethernet)
3xUSB2.0

Numeric Keyboard: Yes

OS: FreeDOS

Multifunctional

Buc

1

Descriere: Multifunctionala , Laser mono A4, Print/Copy/Scan, 30 ppm, fast automatic double-sided printing, coping and scanning, SEND functionalit, scan to email, network folder & USB memor ke, Network read with Remote User interface, PCL5e/6 support,50-sheet Duplex ADF, 250-sheet cassette, 50-sheet multi-purpose tra & optional, 500-sheet cassette max. A4 , All-in-One cartridge Cartridge 719 2, 100 pages , Optional Cartridge 719 H 6, 400 pages

 

videoproiector

Buc

1

Tehnologie: DLPRezolutie nativa: SVGA (800 x 600)Luminozitate (lumeni): 2200
Contrast : 2000:1

POP MARIANA DANA, MANAGER PROIECT

Oferta pliante

 

DOCUMENTAŢIA

PENTRU ACHIZIŢIADE

 

 

Beneficiar:

SOCIETATEA NAŢIONALĂ DE CRUCE ROŞIE A ROMÂNIEI, FILIALA MARAMURES

Titlul proiectului POSDRU :

DEZVOLTAREA CAPITALULUI UMAN DIN COMUNA POIENILE DE SUB MUNTE

ID proiect POSDRU:

POSDRU/110/5,2/86824

Denumirea contractului de achiziţie:

Furnizare de servicii

Obiectul contractului de achiziţie:

Servicii de realizare pliante,fluturasi,afise

Cod CPV:

 

 

 

1. INFORMAŢII GENERALE

1.1. Beneficiarul achiziţie:

Denumire: Societatea Naţională de Cruce Roşie a României, filiala Maramures

Adresă: str. Pietrosului nr. 5, cod poştal: 430162, Localitate: Baia Mare, Ţara: România

Persoană de contact: Pop Mariana Dana

Telefon: 0262217168

E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Fax: 0262217168

1.2. Calendarul procedurii de atribuire

 

Data

Ora

Locaţia

Termenul limită de solicitare a clarificărilor

15,02,2012

16.00

str. Pietrosului nr. 5,

tel/fax 0262

Termenul limită de transmitere a clarificărilor

16,02,2012

16.00

 

Termenul limită de depunere a ofertelor

20,02,2012

16.00

str. Pietrosului nr. 5, Localitate: Baia Mare,

Data estimată pentru alegerea ofertei

24,02,2012

10.00

 

Data estimată pentru informarea ofertanţilor cu privire la rezultatul procedurii simplificate

28,02,2012

 

16.00

 

Data estimată pentru semnarea contractului

29,02,2012

 

 

 

Solicitările de clarificare se transmit înainte de data şi ora specificate în tabel prin intermediul faxului, prin poşta electronică sau prin poşta directă şa registratura beneficiarului.

Se interzice oricărui operator economic să stabilească întâlniri individuale cu beneficiarul achiziţiei în scopul de a obţine avantaje în legătură cu acest contract pe perioada procedurii de atribuire.

Orice ofertă primită după data şi ora limită de depunere a ofertelor sau altă adresă decât cea stabilită în solicitarea de oferte va fi respinsă.

 

2. OBIECTUL CONTRACTULUI DE ACHIZIŢIE

2.1. Denumirea contractului de achiziţie:

Titlu: Furnizare de bunuri

2.2. Descriere produse ce vor fi achiziţionate

Se vor achizitiona urmatoarele : servicii de realizare pliante,fluturasi, afise. Descrierea obiectului contractului (specificaţiile tehnice) din documentatie ofertanti .

Bunurile achizitionate vor fi utilizate de lectorii implicati in echipa de proiect pentru sustinerea

cursurilor si desfasurarea activitatilor proiectului.

2.3. Denumire contract şi locaţia lucrării, locul de livrare sau prestare

(a) Lucrări □

(b) Produse

(c) Servicii

 

Execuţie

Proiectare şi execuţie □

Realizare prin orice mijloace

corespunzătoare cerinţelor

specificate de achizitor

Cumpărare

Leasing □

Închiriere □

Cumpărare în rate □

 

Categoria serviciului:

2A □

2B □

 

Principala locaţie a lucrării :

 

Principalul loc de livrare:

Baia Mare, ROMÂNIA

Principalul loc de prestare:

 

2.4. Durata contractului de achiziţie (durata serviciului )

1 luna de la data semnării contractului de ambele părţi

3. CRITERIUL DE ATRIBUIRE

Preţul cel mai scăzut ■

Oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic □

4. PREZENTAREA OFERTEI

4.1. Limba de redactare a ofertei

Limba română

4.2. Moneda în care este exprimat preţul ofertei

RON

4.3. Perioada de valabilitate a ofertei

Până la data de 30.03.2012

4.4. Modul de prezentare a ofertei

Ofertantul va prezenta o oferta financiară cu preţul ofertat.

4.5. Data limită de depunere a ofertelor

20,02,2012

4.6. Posibilitatea retragerii sau modificării ofertei

Oferta depusă poată fi retrasă sau modificată până la termenul limită de depunere a ofertelor

4.7. Deschiderea ofertelor

24,02,2012, ora 10.00, Baia Mare, str. Pietrosului nr.5

4.8. Informaţii referitoare la termenele pentru livrarea bunurilor

Prestarea bunurilor se va livra conform graficului anexat la contract

5. DESCRIEREA OBIECTULUI CONTRACTULUI (specificaţiile tehnice)

Denumirea produsului

UM

Cantitate

Descriere

Pliante

Buc

1500

FormatA5, Hartie lucioasa, Color 40%

Fluturas

Buc

3000

FormatA6, Hartie lucioasa, Color 40%

Afis

Buc

100

FormatA3, Hartie lucioasa, Color 40%

 

POP MARIANA DANA, MANAGER PROIECT

Oferta rechizite


DOCUMENTAŢIA

PENTRU ACHIZIŢIADE

 

 

Beneficiar:

SOCIETATEA NAŢIONALĂ DE CRUCE ROŞIE A ROMÂNIEI, FILIALA MARAMURES

Titlul proiectului POSDRU :

DEZVOLTAREA CAPITALULUI UMAN DIN COMUNA POIENILE DE SUB MUNTE

ID proiect POSDRU:

POSDRU/110/5,2/86824

Denumirea contractului de achiziţie:

Furnizarea de bunuri

Obiectul contractului de achiziţie:

Consumabile si rechizite birou

Cod CPV:

CPV 30100000-0

 


1. INFORMAŢII GENERALE

1.1. Beneficiarul achiziţie:

Denumire: Societatea Naţională de Cruce Roşie a României, filiala Maramures

Adresă: str. Pietrosului nr. 5, cod poştal: 430162, Localitate: Baia Mare, Ţara: România

Persoană de contact: Pop Mariana Dana

Telefon: 0262217168

E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Fax: 0262217168

1.2. Calendarul procedurii de atribuire

 

Data

Ora

Locaţia

Termenul limită de solicitare a clarificărilor

15,02,2012

16.00

str. Pietrosului nr. 5,

tel/fax 0262

Termenul limită de transmitere a clarificărilor

16,02,2012

16.00

 

Termenul limită de depunere a ofertelor

20,02,2012

16.00

str. Pietrosului nr. 5, Localitate: Baia Mare,

Data estimată pentru alegerea ofertei

24,02,2012

10.00

 

Data estimată pentru informarea ofertanţilor cu privire la rezultatul procedurii simplificate

28,02,2012

 

16.00

 

Data estimată pentru semnarea contractului

29,02,2012

 

 

 

Solicitările de clarificare se transmit înainte de data şi ora specificate în tabel prin intermediul faxului, prin poşta electronică sau prin poşta directă şa registratura beneficiarului.

Se interzice oricărui operator economic să stabilească întâlniri individuale cu beneficiarul achiziţiei în scopul de a obţine avantaje în legătură cu acest contract pe perioada procedurii de atribuire.

Orice ofertă primită după data şi ora limită de depunere a ofertelor sau altă adresă decât cea stabilită în solicitarea de oferte va fi respinsă.

 

2. OBIECTUL CONTRACTULUI DE ACHIZIŢIE

2.1. Denumirea contractului de achiziţie:

Titlu: Furnizare de bunuri

2.2. Descriere produse ce vor fi achiziţionate

Se vor achizitiona urmatoarele : hartie A4, hartie flipchart,CD-uri , dosare,bibliorafturi, markere,pixuri,cartuse si tonere si alte consumabile.Cantitatile necesare sunt prezentate la punctul 5 Descrierea obiectului contractului (specificaţiile tehnice) din documentatie ofertanti .

Bunurile achizitionate vor fi utilizate de lectorii implicati in echipa de proiect pentru sustinerea

cursurilor si desfasurarea activitatilor proiectului.

2.3. Denumire contract şi locaţia lucrării, locul de livrare sau prestare

(a) Lucrări □

(b) Produse ■

(c) Servicii □

 

Execuţie □

Proiectare şi execuţie □

Realizare prin orice mijloace

corespunzătoare cerinţelor

specificate de achizitor □

Cumpărare ■

Leasing □

Închiriere □

Cumpărare în rate □

 

Categoria serviciului:

2A □

2B □

 

Principala locaţie a lucrării :

 

Principalul loc de livrare:

Baia Mare, ROMÂNIA

Principalul loc de prestare:

 

2.4. Durata contractului de achiziţie (durata serviciului )

18 luni de la data semnării contractului de ambele părţi

3. CRITERIUL DE ATRIBUIRE

Preţul cel mai scăzut ■

Oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic □

4. PREZENTAREA OFERTEI

4.1. Limba de redactare a ofertei

Limba română

4.2. Moneda în care este exprimat preţul ofertei

RON

4.3. Perioada de valabilitate a ofertei

Până la data de 30.06.2012

4.4. Modul de prezentare a ofertei

Ofertantul va prezenta o oferta financiară cu preţul ofertat.

4.5. Data limită de depunere a ofertelor

20,02,2012

4.6. Posibilitatea retragerii sau modificării ofertei

Oferta depusă poată fi retrasă sau modificată până la termenul limită de depunere a ofertelor

4.7. Deschiderea ofertelor

24,02,2012, ora 10.00, Baia Mare, str. Pietrosului nr.5

4.8. Informaţii referitoare la termenele pentru livrarea bunurilor

Prestarea bunurilor se va livra conform graficului anexat la contract

5. DESCRIEREA OBIECTULUI CONTRACTULUI (specificaţiile tehnice)

Denumirea produsului

UM

Cantitate

Descriere

Dosar plic cu sina

Buc

100

Dosar alb de incopciat 1/1

Tiple plastic

Set

6

Format A4,Transparente. Suprafata

Transparenta tip coaja de portocala, cu Deschidere in Partea de Sus Grosime: 38 microni

Hartie xerox

Top

100

Hartie copiator 21,0x 29,7 cm

Pix albastru ,rosu ,negru

Buc

100

Din plastic

Toner

Buc

?

?

Marker

Set

10

Tip marker: permanent,Varf: rotund

Grosimea varfului:2.5mm,Grosimea liniei trasate: 1.7mm ,Culoare: colorate

Recomandat pt.: hartie, carton, sticla,

Coli flipchart

Set

5

Hartie pt. flipchart, 70 x 100cm, matematica, 50 coli/set, BI-OFFICE BIFL031402

Dischete

Buc

50

CD Blank 700MB, 80 min Bulk

Bloc notes

Buc

10

Format A6,spira metalica, matematica si dictando.

Cartus CANON 40

Buc

18

negru

Cartus CANON 40

Buc

10

color

Biblioraft

Buc

18

Biblioraft marmorat 8 cm

 

POP MARIANA DANA, MANAGER PROIECT